Diferencia entre revisiones de «Curso 2021-2022»
(Sin diferencias)
|
Revisión actual del 09:07 8 abr 2021
Este manual de Android está baseado nos cursos de Platega: Iniciación e Avanzado celebrados nos anos 2014-2016, creados e editados por Ángel D. Fernandez González e Carlos Carrión Álvarez baixo a licenza Creative Commons 3.0:
- Copiar, distribuír e comunicar publicamente a obra, sempre mencionando ós autores.
- Uso non comercial.
- Compartir as modificacións baixo a mesma licenza.
Debida a rápida evolución de versións tanto do IDE como do SDK, aconséllase que se revise con frecuencia ás recomendacións de que IDE e API usar na seguinte sección.
Dado que o tema é moi extenso, trátase de abrir un abano das posibilidades que nos ofrece a programación en dispositivos móbiles e en concreto con Android.
O seu seguimento será realizado a través da plataforma [1] do IES San Clemente
Cada unha das partes do curso comeza indicando os obxectivos que persegue, así como, o escenario necesario para levalo a cabo.
UNIDADE 0: Coñecementos de partida e observacións sobre o material
- PDM Android: Coñecementos previos
- Material vivo
- Observacións á edición do curso Actual 2021-2022
- Xeración de apuntes off-line.
UNIDADE 1: Instalación JDK, Eclipse e Android SDK. Xestión dispositivos
UNIDADE 1: Instalación IDE Android Studio, Android SDK e Xestión dispositivos
- Introdución a Android: Versións, APIS e SDK
- Instalación JDK, Eclipse, Android SDK e ADT Plugin
- Instalación Android Studio
- Android Debug Bridge: ADB
- Variables de contorno
- Dalvik Debug Monitor Server: (DDMS) - Logcat
- O meu primeiro programa: Ola Mundo
UNIDADE 2: A interface de usuario.
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 2
- Xestión de proxectos en Eclipse
- Ficheiros e cartafoles dun proxecto Android: Ola Mundo. Activities, Layouts e Múltiples pantallas
- Interface gráfica (UI - User Interface). Vistas (Views). Atributos básicos.
- Deseño de pantallas: Layouts
- Controis
- Xerar Views nun Layout en tempo de execución. Layout ScrollView
- Deseños diferentes en función da orientación do dispositivo
- Internacionalización
- Estilos e temas
- Librerías de compatibilidade
UNIDADE 3: Ciclo de vida, Listeners, Diálogos e Intents
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 3
- Ciclo de vida dunha aplicación
- Xestion de eventos III: Listeners e clases anónimas
- Ventás de Diálogos
- Intents
UNIDADE 4: LogCat. Adaptadores. Ficheiros.
UNIDADE 5: Menús - Fotos - Empaquetado e distribución de aplicacións
Licenza do curso
Este manual de Programación avanzada de aplicacións para dispositivos móbiles con Android é creado e editado por Ángel D. Fernandez González e Carlos Carrión Álvarez baixo a licenza Creative Commons 3.0:
- Copiar, distribuír e comunicar publicamente a obra, sempre mencionando ós autores.
- Uso non comercial.
- Compartir as modificacións baixo a mesma licenza.
Para calquera outro tipo de uso non contemplado na licenza anterior consulte ó autor: Ángel D. Fernández González.
Estes apuntes se fixeron para o curso de formación do profesorado: Programación avanzada de aplicacións para dispositivos móbiles con Android
UNIDADE 0: Coñecementos de partida, observacións sobre o material, Máquina Virtual de Android en VirtualBox e práctica a entregar
- PDM_Avanzado Android: Coñecementos previos
- Material vivo
- Observacións á edición 2014-2015 do curso
- Xeración de apuntes off-line
- Preparación da Máquina Virtual ou AVD
- Práctica a entregar
UNIDADE 1: Datos Persistentes
UNIDADE 2: Multimedia
- Obxectivos e escenarios da UNIDADE 2
- Reprodución de Audio
- Captura de Audio
- Captura e Reprodución de Vídeo / Imaxes
UNIDADE 3: Threads e AsyncTask
UNIDADE 4: Arquivos XML: análise e procesamento dun arquivo xml.
UNIDADE 5: Comunicación: Descarga de arquivos.
UNIDADE 6: Xeolocalización e aplicación sobre Google Maps.
UNIDADE 7: Empaquetado e distribución. Xeración de arquivos APK.
UNIDADE 8: Actualizacións en base ás versións da API Android.
-- Ángel D. Fernández González e Carlos Carrión Álvarez -- (2015).