Curso Platega: Desenvolvemento de aplicacións para dispositivos móbiles con Android
Este manual de Curso Platega: Programación en dispositivos móbiles: Android é creado e editado por Ángel D. Fernandez González e Carlos Carrión Álvarez baixo a licenza Creative Commons 3.0:
- Copiar, distribuír e comunicar publicamente a obra, sempre mencionando ós autores.
- Uso non comercial.
- Compartir as modificacións baixo a mesma licenza.
Para calquera outro tipo de uso non contemplado na licenza anterior consulte ós autores: Ángel D. Fernández González ou Carlos Carrión Álvarez.
Este manual/curso está deseñado para o curso de formación do profesorado: Desenvolvemento de aplicacións para dispositivos móbiles con Android.
Dado que o tema é moi extenso, trátase de abrir un abano das posibilidades que nos ofrece a programación en dispositivos móbiles e en concreto con Android.
O seu seguimento será realizado a través da plataforma PLATEGA da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia.
Cada unha das partes do curso comeza indicando os obxectivos que persegue, así como, o escenario necesario para levalo a cabo.
UNIDADE 0: Coñecementos de partida e observacións sobre o material
UNIDADE 1: Instalación JDK, Eclipse e Android SDK. Xestión dispositivos
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 1
- Introdución a Android: Versións, APIS e SDK
- Instalación JDK, Eclipse, Android SDK e ADT Plugin
- Dispositivos Virtuais de Android: AVD
- Android Debug Bridge: ADB
- Variables de contorno
- Dalvik Debug Monitor Server: (DDMS) - Logcat
- O meu primeiro programa: Ola Mundo
UNIDADE 2: A interface de usuario.
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 2
- Xestión de proxectos en Eclipse
- Sincronizar cartafoles na nube con Ubuntu One (Platega Edicción 2015: Non mirar. Obsoleto)
- Xestión de proxectos Eclipse con Ubuntu One (ou non) (Platega Edicción 2015: Non mirar. Obsoleto)
- Ficheiros e cartafoles dun proxecto Android: Ola Mundo. Activities, Layouts e Múltiples pantallas
- Interface gráfica (UI - User Interface). Vistas (Views). Atributos básicos.
- Deseño de pantallas: Layouts
- Controis
- Xerar Views nun Layout en tempo de execución. Layout ScrollView
- Deseños diferentes en función da orientación do dispositivo
- Internacionalización
- Estilos e temas
- Lanzar unha Activity
UNIDADE 3: O Ciclo de Vida dunha Actividade. Diálogos. Drag and drop. Animacións.
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 3
- Ciclo de vida dunha aplicación
- Ventás de Diálogos
- Drag & Drop
- Animacións
UNIDADE 4: Multimedia.
UNIDADE 5: Preferencias – Arquivos – Bases de datos.
UNIDADE 6: Menús. Threads. Comunicación. Empaquetado e distribución.
-- Ángel D. Fernández González e Carlos Carrión Álvarez -- (2013).