AV

De Manuais Informática - IES San Clemente.
Revisión del 00:43 17 dic 2014 de Carrion (discusión | contribuciones)
(dif) ← Revisión anterior | Revisión actual (dif) | Revisión siguiente → (dif)
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

Licenza do curso


88x31.png


Este manual de Curso Platega: Desenrolo de xogos 2D/3D Multiplataforma (Windows, Linux, Max OS X, Android (+2.2),...) é creado e editado por Ángel D. Fernandez González e Carlos Carrión Álvarez baixo a licenza Creative Commons 3.0:

  • Copiar, distribuír e comunicar publicamente a obra, sempre mencionando ós autores.
  • Uso non comercial.
  • Compartir as modificacións baixo a mesma licenza.

Para calquera outro tipo de uso non contemplado na licenza anterior consulte ó autor: Ángel D. Fernández González.




UNIDADE 0: Coñecementos de partida e observacións sobre o material



UNIDADE 1: Multimedia



UNIDADE 2: Datos Persistentes


UNIDADE 3: Threads e AsyncTask


UNIDADE 4: Arquivos XML: análise e procesamento dun arquivo xml.


UNIDADE 5: Comunicación: Descarga de arquivos.


UNIDADE 6: Xeolocalización e aplicación sobre Google Maps.

UNIDADE 7: Empaquetado e distribución. Xeración de arquivos APK.










-- Ángel D. Fernández González e Carlos Carrión Álvarez -- (2014).