AP
Este manual de Curso Platega: Desenvolvemento de aplicacións para dispositivos móbiles con Android. Iniciación é creado e editado por Ángel D. Fernandez González e Carlos Carrión Álvarez baixo a licenza Creative Commons 3.0:
- Copiar, distribuír e comunicar publicamente a obra, sempre mencionando ós autores.
- Uso non comercial.
- Compartir as modificacións baixo a mesma licenza.
Este manual/curso está deseñado para o curso de formación do profesorado: Desenvolvemento de aplicacións para dispositivos móbiles con Android. Iniciación
Dado que o tema é moi extenso, trátase de abrir un abano das posibilidades que nos ofrece a programación en dispositivos móbiles e en concreto con Android.
O seu seguimento será realizado a través da plataforma PLATEGA da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia.
Cada unha das partes do curso comeza indicando os obxectivos que persegue, así como, o escenario necesario para levalo a cabo.
UNIDADE 0: Coñecementos de partida e observacións sobre o material
UNIDADE 1: Instalación JDK, Eclipse e Android SDK. Xestión dispositivos
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 1
- Introdución a Android: Versións, APIS e SDK
- Instalación JDK, Eclipse, Android SDK e ADT Plugin
- Dispositivos Virtuais de Android: AVD
- Android Debug Bridge: ADB
- Variables de contorno
- Dalvik Debug Monitor Server: (DDMS) - Logcat
- O meu primeiro programa: Ola Mundo
UNIDADE 2: A interface de usuario.
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 2
- Xestión de proxectos en Eclipse
- Ficheiros e cartafoles dun proxecto Android: Ola Mundo. Activities, Layouts e Múltiples pantallas
- Interface gráfica (UI - User Interface). Vistas (Views). Atributos básicos.
- Deseño de pantallas: Layouts
- Controis
- Adapters
- Xerar Views nun Layout en tempo de execución. Layout ScrollView
- Deseños diferentes en función da orientación do dispositivo
- Internacionalización
- Estilos e temas
- Configuración distinta para pata
- Pendente futuro:
- Eclipse: vistas, importar clases/paquetes, formatar código, refactor->rename)
- Para os controis incluír tamén a súa creación dende Java.
- Explicar como funciona a axuda da páxina web.
- Indicar a API dos elementos.
- Imaxes non usadas
- Exercicios
UNIDADE 3: Ciclo de vida, Listeners, Diálogos e Intents
- PDM: Android. Obxectivos e escenarios do UNIDADE 3
- Ciclo de vida dunha aplicación
- Xestion de eventos III: Listeners e clases anónimas
- Ventás de Diálogos
- Intents
- Intents I. Lanzar unha Activity
- Intents. Lanzar unha Activity
- Lanzar unha Activity
- Lanzar unha activity
UNIDADE 4: LogCat. Adaptadores. Ficheiros.
UNIDADE 5: Menús - Fotos - Empaquetado e distribución de aplicacións
UNIDADE 6: Menús. Threads. Comunicación. Empaquetado e distribución.
-- Ángel D. Fernández González e Carlos Carrión Álvarez -- (2013).
-- Ángel D. Fernández González e Carlos Carrión Álvarez -- (2013).