LIBGDX Actualización dos proxectos a outra versión do Framework
Ir a la navegación
Ir a la búsqueda
UNIDADE 1: Versións do Framework Libgdx.Actualización dos proxectos
Cada certo tempo van saíndo versións do framework.
Existen dous tipos de versións:
- Release builds: considéranse versións estables do framework. Podemos ver as diferentes versións neste enlace.
- Nightly builds: denominadas SNAPSHOT. Son 'fotos' que se fan do repositorio LIBGDX cada vez que se fai un cambio. Podedes ver a última versión neste enlace. O formato de ditas versións sempre é x.y.z-SNAPSHOT, como por exemplo 1.0.1-SNAPSHOT.
Normalmente traballaremos coa versión estable.
Melloras e cambios que se foron introducindo:
- 20 de Abril do 2014: Versión 1.0.0
- Elimínase o soporte para OPEN GL 1.x e engádese o soporte para OPEN GL 3.0
- Cámbiase a forma de xerar os proxectos por GRADLE.Enlace.
- Versión mínima do S.O. Android pasa a ser a 2.2.
- 23 de Maio do 2014: Versión 1.1.0
- Correxidos varios bugs.
- Introducidos cambios na clase Matrix4.
- Engadida a posibilidade de asinarlle unha cor a un texto usando BitmapFontCache.Enlace.
- Agora se pode establecer unha densidade á versión Desktop para simular un dispositivo móbil.Enlace.
- Se engade unha forma máis sinxela de facer a internacionalización das aplicacións.Enlace.
- Corrixidos varios bugs.
- 22 de Xuño do 2014: Versión 1.2.0
- Utilidades para obter información de rendemento do xogo e facer melloras. Enlace.
- Engadido gdx-ai, extensión para IA algoritmos.
- O cargador FreeTypeFontGeneratorLoader foi engadido á extensión gdx-freetype, permitindo cargar fontes TTF via AssetManager.
- Corrixidos varios bugs.
- 9 de Agosto do 2014: Versión 1.3.0
- Corrixe un bug do GWT.Enlace á nova.
- Diversos cambios en métodos e propiedades da API.
- Corrixidos diferentes bugs.
- 10 de Outubro do 2014: Versión 1.4.1
- Soporte para IOS8 e IPhone6.
- Actualizacións necesarias para traballar coa versión de eclipse 4.4
- Actualización da versión Gradle á 2.1 coa API 20 de Android, build tools 20.
- Diversos cambios en métodos e propiedades da API.
- 8 de Decembro do 2014: Versión 1.5.0.
- Os gráficos PNG xa soportan a opción de compresión e mellora a eficiencia na carga deste tipo de gráficos.
- Cambios varios en IOS.
- Corrixe varios bugs.
- Cambios menores en certos nomes de propiedades e método da API sobre toda na UI.
Actualización dos proxectos
Para actualizar un proxecto a unha nova versión só tempos que editar o arquivo build.gradle do proxecto raíz.
Neste curso imos traballar coa versión 1.3.1 aínda que se xerades o proxecto coa última versión non debería haber problemas.
-- Ángel D. Fernández González -- (2014).