Diferencia entre revisiones de «LIBGDX Obxectivos e escenarios da UNIDADE 4»

De Manuais Informática - IES San Clemente.
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
 
(Sin diferencias)

Revisión actual del 12:56 30 nov 2014

UNIDADE 4: Obxectivos e escenarios


O obxectivo desta unidade é coñecer os fundamentos teórico-prácticas do desenvolvemento de xogos 3D.

Como xa comentamos nas novas do framework LIBGDX, a partires de Abril do 2014 déixase de dar soporte a OPEN GL ES 1.0 para centrarse na versión 2.0 o que implica a utilización de ShaderProgram.


No desenvolvemento deste Unidade teremos a opción de facer as tarefas propostas durante a explicación da Unidade ou ben facer un pequeno xogo aplicando o aprendido.



Se se escolle unha opción non ten porque facerse a outra.




LIBGDX UD4 Tarefas XogoProposto 1.jpg
Imaxe do xogo 3D a desenvolver





-- Ángel D. Fernández González -- (2014).