Diferencia entre revisiones de «LIBGDX Seccions avanzadas2D.»
Ir a la navegación
Ir a la búsqueda
(Sin diferencias)
|
Revisión actual del 12:54 30 nov 2014
UNIDADE 2: Seccións Avanzadas
Neste punto vou indicar aquelas seccións avanzadas que non están relacionadas directamente con ningunha das partes que levamos vistas.
Así temos:
- Editor de Mapas: Unha forma de crear escenarios para o noso xogo. Se pode cambiar a pantalla do xogo por un mapa en vez de utilizar unha imaxe completa como fondo do xogo.
- Vantaxes:
- Podo facer escenarios de xogos complexos e moito máis grandes.
- Ocupa menos espazo se o alto e/ou ancho é moi grande, xa que construímos o mapa.
- Podemos engadir obxectos con propiedades e programar o xogo de acordo a ditas propiedades. Por exemplo, podo poñer pedras e facer que non poidan pasar por enriba delas.
- Vantaxes:
- Scene2D UI: Unha forma de desenvolver pantallas con elementos gráficos (widgets) como botóns, caixas de texto, diálogos, checkbox,...Permite realizar accións sobre ditos elementos gráficos, modificando as súas propiedades (transparencia, tamaño,...) e posición.
-- Ángel D. Fernández González -- (2014).