Diferencia entre revisiones de «LibGDX: Obxectivos e escenarios da UNIDADE 1»

De Manuais Informática - IES San Clemente.
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
 
(Sin diferencias)

Revisión actual del 12:41 30 nov 2014

  • Nesta primeira unidade vaise instalar:
00 java.png O JDK (Java Development Kit) de Oracle.
00 Eclipse.png O IDE (Integrated Development Enviroment) de Eclipse.
00 android platform.png O SDK (Software Development Kit) de Android
00 ADT.png O ADT Plugin (Android Development Tools) para Eclipse. Permitirá facer uso dende o IDE do SDK de Android.
LIBGDX google plugin.png O GWT Plugin Pluggin para eclipse necesario para executar os xogos en HTML5.
LIBGDX logo.png O Framework Libgdx Software que permite o desenvolvemento de xogos multiplataforma.


Neste curso se optou por instalar o ADT Bundle, un software que xa integra o Eclipse-SDK-ADT e desta forma todos temos a mesma versión.

Para os que prefiran aproveitar os compoñentes xa instalado no seu computador podedes optar por instalar aqueles que non teñades seguindo os seguintes enlaces (NON FAI FALLA FACER NADA DISTO SE INSTALADES O ADT BUNDLE, EXPLICADO NO SEGUINTE PUNTO).


  • Estes compoñentes foron probados, para este curso, nos seguintes SOs:
    • Windows: 7 Enterprise.
    • Ubuntu Desktop: 13.04 e 13.10 (32bits e 64 bits).


    • Serán indicadas no material aquelas configuracións particulares para calquera dos SOs distintos dos que se usaron para elaborar o material.



  • Rematarase esta primeira unidade creando o primeiro 'xogo' multiplataforma: LibGDX.

LIBGDX instalacion 81.jpg

Xogo executado sobre PC (Windows / Linux)


LIBGDX instalacion 95.jpg

Xogo executado sobre un navegador.



-- Ángel D. Fernández González -- (2014).