Diferencia entre revisiones de «LIBGDX Anexo Consellos de programacion»
(Sin diferencias)
|
Revisión actual del 12:26 14 sep 2014
UNIDADE 2: Consellos de programación
Uso de new´s
Sempre que se poida debemos evitar o uso de new's dentro de calquera método que poida dar lugar a un número de chamadas elevado, sobre todo no método render.
- Para evitalo só temos que crear a propiedade no constructor da clase e cambiarlle o seu valor en vez de asinarlle un novo valor.
Un exemplo:
public class Exemplo{
/** Definimos o vector temporal **/
private Vector3 temporal;
public Exemplo() {
temporal = new Vector3(); // Instanciamos unha vez....
}
public void render(float delta){
temporal.set(x+delta*2,10,0); // Dámoslle valores sen instanciar no método render
}
}
Uso de cadeas
Debemos evitar o uso de cadeas concatenadas dentro de procedementos que estean no método render, xa que ó facelo estamos a crear novas cadeas dándolle un novo espazo de memoria. Cada vez que facemos un + entre dúas cadeas se crea un novo obxecto String que despois ten que eliminar o garbage collector.
Para solucionalo podemos facer uso da clase StringBuilder.
private StringBuilder stringbuilder;
stringbuilder = new StringBuilder(20); // Num. de caracteres
stringbuilder.setLength(0); // Borra o texto
stringbuilder.append("Engade cadea"); // Engade unha nova cadea
stringbuilder.delete(0,2); // Borra os 3 primeiros caracteres
Nota: Tamén poderíamos facer uso da clase StringBuffer.
Esta clase é menos rápida que StringBuilder, xa que é sincronizada. Quere isto dicir que cando temos varios fíos de execución que acceden ós mesmos datos de cadea, deberíamos usar a clase StringBuffer. No resto de casos é mellor StringBuilder.
Podedes consultar este enlace para ver as diferenzas.
-- Ángel D. Fernández González -- (2014).