Diferencia entre revisiones de «LibGDX: Obxectivos e escenarios do UNIDADE 1»
Ir a la navegación
Ir a la búsqueda
(Sin diferencias)
|
Revisión actual del 18:50 27 mar 2014
- Nesta primeira unidade vaise instalar:
O JDK (Java Development Kit) de Oracle. | |
O IDE (Integrated Development Enviroment) de Eclipse. | |
O SDK (Software Development Kit) de Android | |
O ADT Plugin (Android Development Tools) para Eclipse. Permitirá facer uso dende o IDE do SDK de Android. | |
O Framework Libgdx Software que permite o desenrolo de xogos multiplataforma. |
- Estes compoñentes foron probados, para este curso, nos seguintes SOs:
- Windows: 7 Enterprise, 8.1 Enterprise (32bits e 64 bits).
- Ubuntu Desktop: 13.04 e 13.10 (32bits e 64 bits).
- OSX: 10.8(Mountain Lion) e 10.9 (Maverick).
- O material desta unidade está elaborado fundamentalmente sobre Ubuntu Desktop 13.10 64bits, e algúns apartados con Windows 8.1 Enterprise de 64 bits.
- Serán indicadas no material aquelas configuracións particulares para calquera dos SOs distintos dos que se usaron para elaborar o material.
- Rematarase esta primeira unidade creando o primeiro 'xogo' multiplataforma: LibGDX.
-- Ángel D. Fernández González -- (2014).