PMDM - Android - Tarefa 3

De Manuais Informática - IES San Clemente.
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

Actividade Unidade 3

  • Para a realización da tarefa 3 facilítanse algúns recursos nos seguintes enlaces:


    • Código fonte da aplicación (Proxecto) coa Activity Preguntas sen desenvolver:


Tarefa 3

  • Pódese instalar o APK da versión reducida e observar o que fai a aplicación.
  • No proxecto que se anexa van todas os XMLs e o código Java das Activities creadas até agora salvo de Preguntas.


  • A tarefa consiste en importar o proxecto da tarefa 3 e desenvolver o código da Activity Preguntas.
  • Unha vez importado en Eclipse ir ao menú: Project->Clean.
  • Para realizar a tarefa farase uso:
    • das clases:
      • Preguntas e
      • LoxicaXogoPreguntas
      • que están en /src no paquete com.platega.memoriae.loxica
    • Dos recursos xml que están no proxecto.
  • Antes de continuar obsérvese o código desas clases.


  • As funcións que hai que desenvolver na clase ActivityPreguntas son as seguintes:
    • Non faría falla tocar ningunha outra clase

Memoriae 07 tarefa3.jpeg

  • Crear un array de preguntas facendo uso da clase Preguntas. Poñer o atributo Paquete=1.


  • Cando se inicie a actividade Preguntas:
    • Cronómetro debe poñerse en marcha
    • As preguntas marcadas como non vistas.
    • Indicar cun Toast cantas preguntas hai en total para responder.
  • Debe aparecer de modo aleatorio o enunciado dunha das preguntas anteriores que non saíra antes.


  • O enunciado debe adaptarse ao idioma da aplicación: Galego por defecto, Inglés para calquera das variedades que se fala no mundo dese idioma: getResources().getConfiguration().locale.getDisplayLanguage();.


  • Ás respostas ás preguntas realizaranse das seguintes formas:
    • Se se usa unha versión de Android inferior á 3: premendo sobre as imaxes OK ou NO, segundo corresponda.
    • Se a versión de Android é superior á 3: arrastrando a imaxe da interrogante cara unha das imaxes OK ou NO, segundo corresponda.


  • En calquera caso comprobarase a resposta dada contra a resposta que ten gardada a pregunta.


  • Tamén se sacará unha mensaxe (Toast) indicando se a resposta dada foi correcta ou fallida. Ter en conta os idiomas (usar os recursos XML).


  • Cada vez que se acerte ou se falle incrementaranse os contadores inferiores da Activity.


  • Cando non haxa máis preguntas:
    • pararase o crono
    • sacarase unha mensaxe (Toast) indicando que non hai máis preguntas. Ter en conta os idiomas (usar os recursos XML).
    • Se se segue respondendo á última pregunta que está na pantalla, non debe ter efecto, nin debe pecharse a aplicación, nin se deben incrementar os contadores.


  • Se se volve á Activity Principal e logo outra vez a Preguntas débese comezar de novo a amosar as preguntas como se non se amosaran antes.