https://manuais.iessanclemente.net/index.php?title=LIGBDX_Novas&feed=atom&action=historyLIGBDX Novas - Historial de revisiones2024-03-28T09:52:13ZHistorial de revisiones de esta página en el wikiMediaWiki 1.36.2https://manuais.iessanclemente.net/index.php?title=LIGBDX_Novas&diff=53043&oldid=prevAngelfg en 18:21 5 feb 20152015-02-05T18:21:07Z<p></p>
<p><b>Página nueva</b></p><div>Como comentaremos no seguinte punto este material 'está vivo' non sentido de que vai renovarse continuamente (ata que o corpo aguante :) ).<br />
<br />
Neste apartado vou indicar as novas máis salientables que vaian xurdindo relacionadas có framework.<br />
<br/><br />
<br/><br />
<br /><br />
* '''Xaneiro do 2014:''' O gañador do certame '''Global Game Jam 2014''' foi un xogo desenvolto en LIBGDX.<br />
:[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3269 Neste enlace] tedes a nova e ademais podedes descargar o código fonte do xogo gañador ou xogar.<br />
<br/><br />
<br /><br />
* '''Abril do 2014:''' Punto de inflexión no desenvolvemento do framework LIBGDX. <br />
::* Aparece a nova versión 1.0<br />
::* Desenvolvemento usando Gradle como método para enlazar librerías.<br />
::* OPEN GL 1.X é eliminado das librerías.<br />
::* A mínima versión Android pasa a ser a 2.2.<br />
<br />
:[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?cat=16&paged=6 Neste enlace] tedes a nova máis un pequeno resumo da historia do framework Libgdx dende os seus inicios.<br />
<br/><br />
<br /><br />
* '''Marzo do 2013:''' <br />
:*Nova API 3D desenvolvida por Xoppa.<br />
::[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=2967 Enlace á nova]<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Maio do 2014:''' <br />
:*Créase unha ferramenta para empaquetar os proxectos de tal forma que xa non é necesario que a máquina virtual de java estea instalada nos equipos. Xa vai dentro do propio xogo. <br />
::[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3428 Enlace á nova]<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Xuño do 2014:''' <br />
:*Clases que permiten obter información para axustar o rendemento do xogo.[https://github.com/libgdx/libgdx/wiki/Profiling Enlace á nova].<br />
::* [http://libgdx.badlogicgames.com/nightlies/docs/api/com/badlogic/gdx/utils/PerformanceCounter.html Clase PerformanceCounter]: permite amosar o tempo entre dous eventos calquera.<br />
::* [http://libgdx.badlogicgames.com/nightlies/docs/api/com/badlogic/gdx/graphics/profiling/GLProfiler.html Clase GLofiler]: podemos obter o número de texturas 'enlazadas' có [http://libgdx.badlogicgames.com/nightlies/docs/api/com/badlogic/gdx/graphics/profiling/GLProfiler.html#textureBindings campo textturebindings], número de chamadas draw có [http://libgdx.badlogicgames.com/nightlies/docs/api/com/badlogic/gdx/graphics/profiling/GLProfiler.html#drawCalls campo drawCalls].<br />
<br />
:*O cargador FreeTypeFontGeneratorLoader foi engadido á extensión gdx-freetype, permitindo cargar fontes TTF via AssetManager.<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Xulio do 2014:'''<br />
:*Aparece a versión do '''framework Ashley 1.0.1''' para o desenvolvemento de xogos có LIBGDX, baseado no uso de entidades. [http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3481 Enlace á nova]. <br />
::[http://www.richardlord.net/blog/what-is-an-entity-framework Neste artigo] tedes unha pequena explicación de como funciona.<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Agosto do 2014:'''<br />
:*Nova versión do framework LIBGDX 1.3.0.[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3484 Enlace á nova].<br />
::Versión LIBGDX 1.3.1 corrixe un bug do GWT.[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3488 Enlace á nova].<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Setembro do 2014:'''<br />
:*Libgdx gaña nunha das categorías dos '''Duke’s Choice Award'''.<br />
::[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3527 Enlace á nova]<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Outobro do 2014:'''<br />
:*Nova versión do framework LIBGDX 1.4.1.[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3533 Enlace á nova].<br />
::Soporte para IOS8 e IPhone6.<br />
::Actualizacións necesarias para traballar coa versión de eclipse 4.4<br />
::Actualización da versión Gradle á 2.1 coa API 20 de Android, build tools 20. <br />
::Diversos cambios en métodos e propiedades da API.<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Novembro do 2014:'''<br />
:*Libgdx xa pode traballar coa tecnoloxía Intel RealSense. [http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3609 Enlace á nova].<br />
::[http://www.intel.es/content/www/es/es/architecture-and-technology/realsense-overview.html Intel RealSense] é unha tecnoloxía que entre outras vantaxes permite recoñecer o movemento das mans e dedos permitindo facer novos sistemas de controis nos xogos.<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Decembro do 2014:'''<br />
:*Nova versión do framework LIBGDX 1.5.0.[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3617 Enlace á nova].<br />
::Os gráficos PNG xa soportan a opción de compresión e mellora a eficiencia na carga deste tipo de gráficos.<br />
::Cambios varios en IOS.<br />
::Corrixe bugs.<br />
::Cambios menores en certos nomes de propiedades e método da API sobre toda na UI.<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Decembro do 2014:'''<br />
:*Nova versión do framework LIBGDX 1.5.2.[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3622 Enlace á nova].<br />
::Actualízase Gradle á versión 2.2 e Android Gradle Tool ata a 1.0.<br />
::Optimizacións en operacións JSON.<br />
::Varias cambios na API.<br />
::Actualízase a LWJGL 2.9.2.<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Xaneiro do 2015:'''<br />
:*Nova versión do framework LIBGDX 1.5.3.[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3627 Enlace á nova].<br />
::No desenrolo para IOS modifícase RoboVM para dar soporte de 64bits.<br />
<br /><br />
<br /><br />
* '''Xaneiro do 2015:'''<br />
:*gdxAI 1.5.0.[http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3632 Enlace á nova].<br />
::AI permite, entre outras vantaxes, crear 'camiños' que podan ser percorridos polos personaxes do xogo para chegar a un punto de destino dende un punto orixe.<br />
:: Máis información en: https://github.com/libgdx/gdx-ai/wiki<br />
<br /><br />
<br /><br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br> -- [[Usuario:angelfg|Ángel D. Fernández González]] -- (2014).</div>Angelfg