https://manuais.iessanclemente.net/index.php?title=LIBGDX_Obxectivos_e_escenarios_da_UNIDADE_2&feed=atom&action=historyLIBGDX Obxectivos e escenarios da UNIDADE 2 - Historial de revisiones2024-03-28T14:25:21ZHistorial de revisiones de esta página en el wikiMediaWiki 1.36.2https://manuais.iessanclemente.net/index.php?title=LIBGDX_Obxectivos_e_escenarios_da_UNIDADE_2&diff=51956&oldid=prevAngelfg en 22:51 12 dic 20142014-12-12T22:51:36Z<p></p>
<p><b>Página nueva</b></p><div>Nesta unidade vaise explicar todo o necesario para desenvolver un xogo 2D.<br />
<br />
<br />
Imos ver como:<br />
<br />
:* Crear e xestionar unha cámara.<br />
:* Debuxar as texturas que conforman os gráficos.<br />
:* Mover ditas texturas.<br />
:* Xestionar os eventos que se produzan (pulsación de teclas, acelerómetro,...)<br />
:* Xestión de colisións.<br />
:* Música e son.<br />
:* Almacenamento de datos.<br />
:* Desenvolvemento do xogo seguindo o patrón Modelo - Vista - Controlador.<br />
<br />
<br />
<br />
Ó final desta unidade teremos desenvolvido o seguinte xogo, baseado no [http://www.play-frogger.com/ popular Frogger].<br />
<br />
<br />
<br />
[[Imagen:LIBGDX_UD2_0_obxectivo_escenarios_1.jpg | 400px | center]]<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br> -- [[Usuario:angelfg|Ángel D. Fernández González]] -- (2014).</div>Angelfg