LIBGDX Execución dos proxectos

De Manuais Informática - IES San Clemente.
Revisión del 12:46 30 nov 2014 de Angelfg (discusión | contribuciones)
(dif) ← Revisión anterior | Revisión actual (dif) | Revisión siguiente → (dif)
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

UNIDADE 1: Execución dos proxectos importados.'Ola mundo'


Introdución

Isto viría a ser o clásico 'Ola Mundo' de calquera linguaxe de programación. O que se vai presentar será unha pantalla de benvida do framework nas diferentes plataformas.

Versión Gradle (Abril 2014)

Podemos ver un vídeo completo de como facelo neste enlace. Imos explicalo paso a paso.


Execución Desktop



TAREFA UNIDADE 1, PARTE 2: Esta parte está asociada á realización dunha tarefa.


Éxecución HTML

Execución nun dispositivo móbil

No Emulador

Como comentamos anteriormente executar os xogos no emulador non pode ser debido a lentitude do mesmo. O ideal é ter un dispositivo móbil 'real' que permita probar os xogos.

De todas formas, para probar que funciona, podemos ver como se visualiza a pantalla de presentación do framework no emulador.

O primeiro será crear un dispositivo virtual (AVD) coa versión Android 4.3 API 18 e CPU Intel Atom (x86) segundo os pasos deste enlace (só fai falla facer os pasos de creación do Android Virtual Device). IMPORTANTE: Lembrade deixar marcada a opción 'Use host GPU' cando creades o AVD para facer uso do OPEN GL.


  • Nota: Máis información sobre as versión de Android neste enlace.
  • A partires de Marzo do 2014 o framework Libgdx deixa de dar soporte a OPEN GL ES 1.0/1.1 e a versións de Android inferiores á 2.2 (API 8).

Nun dispositivo real

Nunha máquina virtual con Android

Deberedes de instalar unha máquina virtual en Virtual Box que teña soporte para OPEN GL 2.0.

Unha opción pode ser a de AndroVM

Versión gdx-setup-gui

Execución Desktop

Éxecución HTML

Execución nun dispositivo móbil

No Emulador

Como comentamos anteriormente executar os xogos no emulador non pode ser debido a lentitude do mesmo. O ideal é ter un dispositivo móbil 'real' que permita probar os xogos.

De todas formas, para probar que funciona, podemos ver como se visualiza a pantalla de presentación do framework no emulador.

O primeiro será crear un dispositivo virtual (AVD) coa versión Android 4.3 API 18 e CPU Intel Atom (x86) segundo os pasos deste enlace (só fai falla facer os pasos de creación do Android Virtual Device). IMPORTANTE: Lembrade deixar marcada a opción 'Use host GPU' cando creades o AVD para facer uso do OPEN GL.


  • Nota: Máis información sobre as versión de Android neste enlace.
  • A partires de Marzo do 2014 o framework Libgdx deixa de dar soporte a OPEN GL ES 1.0/1.1 e a versións de Android inferiores á 2.2 (API 8).

Nun dispositivo real

Nunha máquina virtual con Android

Deberedes seguir os pasos indicados neste enlace.


Información

  • Un apunte: cando empecemos a desenvolver o xogo imos estar editando outras clases, e para probar, non é necesario situarnos na clase Main do proxecto Desktop cada vez. En vez diso podemos premer sobre a frecha que está o carón do botón de execución e aparece unha entrada por cada configuración de execución. Só temos que escoller a versión correspondente (normalmente Desktop, que no exemplo ven có nome Main(1)). Se editamos a configuración podemos cambiar o nome.

LIBGDX instalacion 58.jpg




-- Ángel D. Fernández González -- (2014).