LIBGDX Creacion dun proxecto base

De Manuais Informática - IES San Clemente.
Revisión del 12:46 30 nov 2014 de Angelfg (discusión | contribs.)
(difs.) ← Revisión anterior | Revisión actual (difs.) | Revisión siguiente → (difs.)
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

UNIDADE 1: Creación dun proxecto base


Supoñamos que facemos un proxecto base para os nosos xogos (como imos facer neste curso) no que creamos a estrutura de clases e implementamos o código que imos necesitar en todos os xogos, de tal forma que despois queremos reutilizar todo o feito para facer outro xogo diferente e así non ter que empezar dende 0.


Para facelo:



Agora só temos que facer a importación dos proxectos, como indicamos anteriormente.


A maiores, é aconsellable cambiar o nome do paquete do xogo (polo menos na versión Android).




  • Se cambiades de computador e ides dun Windows a un Linux, por exemplo, pode ser necesario descargar outra vez as librerías de gradle. Para facelo tedes que marcar todos os proxectos, premer o botón dereito sobre un deles, escoller a opción Gradle e despois Refresh all.
  • Se na versión HTML vos aparece unha admiración vermella probade a limpar o proxecto. Tedes que ir ó menú de eclipse Project=>Clean e marcar o proxecto HTML.





-- Ángel D. Fernández González -- (2014).