https://manuais.iessanclemente.net/index.php?title=LIBGDX_Creacion_dun_proxecto_base&feed=atom&action=historyLIBGDX Creacion dun proxecto base - Historial de revisiones2024-03-28T22:57:07ZHistorial de revisiones de esta página en el wikiMediaWiki 1.36.2https://manuais.iessanclemente.net/index.php?title=LIBGDX_Creacion_dun_proxecto_base&diff=51744&oldid=prevAngelfg en 11:46 30 nov 20142014-11-30T11:46:50Z<p></p>
<p><b>Página nueva</b></p><div><span style="font-size:150%;">UNIDADE 1: Creación dun proxecto base</span><br />
<br />
<br />
Supoñamos que facemos un proxecto base para os nosos xogos (como imos facer neste curso) no que creamos a estrutura de clases e implementamos o código que imos necesitar en todos os xogos, de tal forma que despois queremos reutilizar todo o feito para facer outro xogo diferente e así non ter que empezar dende 0.<br />
<br />
<br />
Para facelo:<br />
<br />
<gallery caption="Facendo un proxecto BASE" widths="350" heights="300px" perrow="2"><br />
Image:LIBGDX_instalacion_33.jpg| Debemos copiar todos os arquivos xerados pola ferramenta.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_34.jpg| Os copiamos a un cartafol de nome XogoBase. Este cartafol non se debe tocar xa que o seu contido será a base de novos xogos.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_35.jpg| Agora se queremos crear un novo xogo só temos que copiar o contido do cartafol XogoBase a outro novo. Por exemplo ó cartafol NovoXogo. Unha vez copiado debemos editar os arquivos build.gradle e .proyect.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_36.jpg| No build.gradle dámoslle un novo nome ó xogo. Este será o nome do proxecto onde vai a información que utiliza o gradle.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_37.jpg| No .proyect dámoslle un novo nome ó proxecto.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_38.jpg| Despois temos que ir a cada unha das plataformas que xera a ferramenta.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_38_2.jpg| Empezamos pola '''core'''. Neste só temos que editar o arquivo .proyect.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_38_3.jpg| Dámoslle un novo nome ó proxecto core.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_39.jpg| Despois temos cambiar o .classpath da versión Android e html, indicando o novo nome do proxecto core (feito antes). Non se fai no cartafol da versión Desktop.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_39_3.jpg| Debemos editor o arquivo .proyect das tres plataformas: Android, Html e Desktop.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_39_2.jpg| Cambiamos o nome dos proxectos nas tres plataformas: Android, Html e Desktop.<br />
</gallery><br />
<br />
<br />
<br/><br />
Agora só temos que facer a importación dos proxectos, como [http://informatica.iessanclemente.net/manuais/index.php/LIBGDX_Instalaci%C3%B3n_do_framework_LIBGDX#Importaci.C3.B3n_dos_proxectos_Gradle_a_Eclipse indicamos anteriormente].<br />
<br />
<br/><br />
A maiores, é aconsellable cambiar o nome do paquete do xogo (polo menos na versión Android).<br />
<br />
<gallery caption="Creando un novo xogo. Cambiando os nomes dos paquetes" widths="350" heights="300px" perrow="2"><br />
Image:LIBGDX_instalacion_39_4.jpg| Debemos cambiar o paquete na versión Android xa que cada xogo ten que desenvolverse nun único paquete. Isto se fai no arquivo '''AndroidManifiest.xml'''.<br />
Image:LIBGDX_instalacion_39_5.jpg| Despois poderemos cambiar todos os paquetes dos demais proxectos (html, desktop, core,...) e darlle o nome que queiramos. Para facelo debemos de seleccionar o paquete, premer o botón dereito sobre o mesmo paquete e escoller a opción '''Refactor''' -> '''Rename'''<br />
</gallery><br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br/><br />
* Se cambiades de computador e ides dun Windows a un Linux, por exemplo, pode ser necesario descargar outra vez as librerías de gradle. Para facelo tedes que marcar todos os proxectos, premer o botón dereito sobre un deles, escoller a opción '''Gradle''' e despois '''Refresh all'''.<br />
* Se na versión HTML vos aparece unha admiración vermella probade a limpar o proxecto. Tedes que ir ó menú de eclipse '''Project=>Clean''' e marcar o proxecto HTML.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br> -- [[Usuario:angelfg|Ángel D. Fernández González]] -- (2014).</div>Angelfg